Noul update lansat de către Valve astăzi aduce schimbări la CZ-75, M4A1-S și Mirage. Iată că, după 2 ani de nemulțumiri constante atât din partea comunității, cât și din partea profesioniștilor, cele două arme primesc schimbările necesare.

mirrage-map

Modificări la arme

Pistolului CZ-75 i-a fost redus damage-ul provocat de la 33 la 31. Astfel, nu mai este posibil să omori un oponent cu armură și cască dintr-un singur glonț în cap. Numărul total de gloanțe de la M4A1-S a fost mărit de la 40 la 60. SMG-ul de la CT a primit și el o mică schimbare, astfel că prețul acestuia a scăzut de la 1700$ la 1500$.

Modificări la hărți

Acest update a adus modificări și în cadrul a 2 hărți, însă cele mai mari s-au făcut asupra hărții Mirage.

Skybox-ul a fost mărit, astfel că, de acum, putem arunca un smoke tocmai din T spawn până în CT spawn sau din site-ul B în site-ul A.

S-au adus câteva îmbunătățiri asupra vizibilității caracterului în unele zone precum rampă A și conector. Pentru acest lucru a fost necesar scoaterea unei umbre negre.

Deoarece multă lume se bloca atunci când dorea să intre în apartamentele B din T spawn, cutiile au fost înlocuite cu scări.

Alte modificări minore s-au făcut pe parte vizuală și pot fi găsite pe blogul CS:GO.

Panorama UI se apropie

Săptămâna trecută a fost plină de zvonuri cum că mult așteptatul update Panorama UI va veni în curând. Deși acesta nu a venit cu update-ul de astăzi, încă sunt șanse foarte mari să-l vedem destul de curând.

Aceste zvonuri se bazează pe faptul că Valve a dat la tradus elemente care conțin în denumiri cuvântul „Panorama”. Acest lucru, de obicei, este ultima fază înainte de lansarea unui update. Totodată cu noul update, a apărut un nou fișier cu imagini atât în 1080p, cât și în 360p în directorul „/materials/panorama/images/map_icons/screenshots/”.

Panorama este un UI (User Interface) framework dezvoltat de Valve, care are componente HTML și CSS. În momentul de față, CS:GO foloseste framework-ul Scaleform, dezvoltat de Autodesk. Panorama a fost deja implementat atât în modul Big Picture al Steamului, cât și în Dota 2. Așteptările acestei schimbări sunt legate de faptul că vor aduce îmbunătățiri atât pe partea vizuală, cât și eliminarea microstutteringului dintre meniuri.

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.