În perioada 19-23 martie 2018 a avut loc Game Developers Conference (GDC); evenimentul reprezintă o conferință dedicată producătorilor de jocuri video. Reprezentanții Valve au fost, de asemenea, prezenți la eveniment și au vorbit despre noua lor soluție împotriva trișorilor din CS:GO — VACNET.

„The only thing the community was talking about was cheating”

— John McDonald, Senior Software Engineer Valve

Conform spuselor lui John McDonald, în anul 2016 codații au fost cea mai mare problemă raportată de jucători.

Totul se datorează engine-ului pe care este creat CS:GO, Source. Acest lucru face ca aproximativ 70-80% din codurile create pentru orice joc bazat pe Source ar putea fi portate pe CS:GO relativ ușor.

Soluția – VACNET

Un prim pas spre a rezolva această problemă a fost introducerea Overwatch-ului. Era o vreme în care se credea că în urma unui număr mai mare de persoane cu acces la OW, rezulta un număr mai mare de jucători banați. Cu toate acestea, pe termen lung, s-a observat că acest lucru nu mai era valabil.

overwatch-resultsValve a căutat o nouă soluție, așa că s-au orientat spre Deep Learning; astfel s-a născut VACNET. Tot ceea ce face VACNET este să învețe din OW cum să determine o persoană care folosește coduri în timpul meciurilor și să-l trimită în OW.

vacnet-worksValve a început să testeze noua soluție pe cei care foloseau aimbot, deoarece oamenilor le este ușor să recunoască un asemenea tip de cod. Acest lucru se pare că a fost un succes, astfel că la sfârșitul anului trecut au existat mai multe persoane banate în OW, decât cazuri respinse.

Vacnet-resultsPractic, asta înseamnă că majoritatea celor care ajung în OW folosesc diverse instrumente pentru a trișa. De asemenea, VACNET are o rată de 80-95% de a trimite un codat în OW; asta, spre deosebire de cele 15-30% șanse ale oamenilor.

Prin urmare, VACNET nu este un nou anticheat, ci doar o completare a sistemului de OW. Dacă fiecare jucător ar face măcar un caz de OW, șansele de a întâlni un codat în meciuri s-ar diminua considerabil.

Conferința GDC 2018

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here