Fortnite Battle Royale – Massive UPDATE

”Am urmărit și am modificat problemele privind performanța și calitatea jocului, abordând multe dintre problemele minore care au apărut În ultimele modificări.” — Epic Games Team, Fortnite Battle Royale

Echipe de 20 (Battle Royale)

Echipe mai mari, bătălii mai mari! Cinci echipe, a câte 20 de jucători, care luptă pentru victorie!

Burnout (Battle Royale)

Toate drumurile duc la victorie. „Blaze your path with Burnout.”

Fortnite Battle Royale Updates

Gameplay

Mod limitat: echipe de 20 de jucatori

  • Fiecare echipă este compusă din cinci echipe, a câte 4 jucători.
  • Toți coechipierii vor fi afișați cu verde pe hartă.
  • Harta afișează acum numărul total de jucători în viață pentru fiecare echipă.
  • Șanse sporite de găsi comori de reproducere de la 50-70% la 60-80%.
  • Creșterea șansei de a găsi cutii de muniție de la 65-80% la 75-90%.
  • Supply drop-urile vin întotdeauna în loturi de câte 5, în loc de cantități variabile pe fiecare ciclu de furtună. Rata de rupere a alimentării a crescut de la 180 (+/- 30s) la 210 (+/- 30s).
  • Echipele de 20 au 6 Circle Storm-uri, spre deosebire de nouă. Lungimea maximă a meciului este de 23 de minute, în scădere de la 25.

Storm Circle Timings:

  • Storm Circle 1: Locație aleatorie. Așteaptă 60s, timp de aterizare 180s.
  • Storm Circle 2: Locație aleatorie. Asteaptă 60s, timp de aterizare 90s.
  • Storm Circle 3: Locație centrată pe furtuna anterioară (pentru restul meciului). 120s de așteptare, 90s timpul de aterizare.
  • Storm Circle 4: 120s de așteptare, 60s până la aterizare.
  • Storm Circle 5: 180s de așteptare, 60 până la aterizare.
  • Storm Circle 6: 240s de așteptare, 120s până la aterizare.

Bug Fixes

  • A fost rezolvată o problemă în care jucătorii, care rulează jocul în 60 FPS, nu puteau să sară la fel de mult precum cei care rulează în 30 FPS.
  • A fost stabilită o problemă care împiedica detectoarele de arme să fie vizibile după o anumită distanță.
  • A fost stabilită o problemă în legătură cu sprintul auto, care determina jucătorii să continue sprintul când încercau să se oprească.

Weapons + Items

Au fost corectate problemele cu privire la precizia Hunting Rifle-ului.

  • Acum folosește precizia perfectă atunci când țintești și nu te miști.
  • Probleme suplimentare de încărcare a armelor, care împiedicau jucătorii să vadă sau să folosească arma în timp ce lumea se încarcă.
  • S-a rezolvat o problemă în care tragerea cu o armă putea anula animația echipamentului.

UI

  • S-a rezolvat o problemă care a cauzat uneori un slot de inventar inutilizabil.
  • S-a rezolvat o problemă în care jucătorii ar trebui să apese de două ori butonul „Leave Match” când părăsesc un meci în desfășurare.
  • A fost rezolvată o problemă în care membrii echipelor ar putea lipsi de la panoul superior când deschideți meniul din joc.
  • A fost rezolvat un accident care s-ar produce la închiderea jocului după deschiderea meniului de setări.

PERFORMANCE

  • S-a fixat o problemă legate de anumite outfituri ce erau încărcate în mijlocul meciului.
  • Ieșiri automate din joc care ar putea apărea în cazuri rare când utilizați NVIDIA ShadowPlay Highlights.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.