Titlul spune tot. La începutul acestei săptămâni am participat la Dev.Play 2017, cea de-a doua ediție a conferinței est-europene. Oameni de seamă din industria internatională sau locală de gaming au împărtășit tinerilor dezvoltatori din experiența și cunoștințele lor. Totodată, dezvoltatorii români au venit să-și expună cele mai noi jocuri și prototipuri.

Printre invitații de seamă s-au numărat Mike Laidlaw (Directorul Senior de Creație – Dragon Age); Jefferson Valadares (Bandai Namco Mobile); Nicolae Berberce (Lead Developer – Those Awesome Guys); Cristian Diaconesc (Creative Director – Sand Sailor Studio) și mulți, mulți alții.

la Dev.Play 2017
credits: Dev.Play

Evenimentul s-a desfășurat pe parcursul a două zile și s-a încheiat cu o decernare de premii pentru cele mai bune titluri prezentate în secțiunea de indies.

Dezvoltatorii români au fost atracția principală la Dev.Play 2017

Zona indie a fost plină de dezvoltatori români și jocurile la care lucrează. Ediția aceasta am avut parte de 12 titluri, care mai de mai interesante, unele dintre acestea fiind destinate platformelor VR.

Cele din urmă au fost aduse de Those Awesome Guys și Devious Technologies, primul fiind un fel de „competitive hide-and-seek”, încă în stadiul de early-alpha, în timp ce al doilea preia o veche formulă de puzzle și poartă numele de Marble Land.la Dev.Play 2017

Fanii gamingului old-school ar trebui să fie atenți la titluri precum Gibbous, Gorescript și chiar Unbound. Gibbous vă va aminti de jocuri precum Monkey Island și Day of The Tentacle, în timp ce Unbound își are rădăcinile în popularul Limbo. Din această listă, doar Gorescript este deja lansat (Steam) și îi va încânta pe fanii DOOM 1 și Quake.

Interrogation ne-a susprins prin opțiunile pe care ni le-a oferit, în ciuda prezentării sale modeste. Un joc despre ideologii, atentate și aliasuri, în care tu trebuie să decizi la ce metode vei recurge pentru a scoate adevărul de la cei din afara legii.

Între timp, la un alt calculator, priveam uimiți cum un grup de aventurieri străbăteau ținuturile din Azuran Tales: The Outpost. Party-uri de 4, follower management și misiuni, o colecție abundentă de clase și un lore expansiv au fost aspectele care ne-au ținut de vorbă minute întregi cu dezvoltatorii.

La scurt timp, prezența unui preot ne-a intrigat și ne-am dus la calculatorul lângă care părea să graviteze. Acolo am descoperit Gray Dawn și după câteva minute, eram deja inițiați în lupta dintre slujitorii Domnului și demoni de diverse forme.

Raiders of the Lost Island și Yaga au furat premiile de anul acesta

Cele două zile de gaming și conferințe s-au încheiat cu o festivitate de premiere. Cei 12 dezvoltatori au concurat simultan la trei categorii diferite: Best Design, Best Visual și Best Game of The Show.

Raiders of The Lost Island a reușit să obțină atât premiul pentru Best Design, cât și cel pentru Best Game of The Show, în timp ce Yaga a fost câștigătorul premiului pentru Best Visual, dar și al concursului Nordic Discovery Contest.

Mai multe detalii despre toate jocurile…

Urmează! Am apucat să discutăm cu toți dezvoltatorii sus-menționați și, în următoarea perioadă, o să publicăm o serie de articole cu toate detaliile și curiozitățile noastre despre jocurile prezente la Dev.Play 2017.

A fost o plăcere să aflăm despre viitorul acestor proiecte și sperăm că o să fiți la fel de entuziasmați ca și noi!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here