Emote-urile sunt deja, o parte integrală al chatului din League of Legends. Dar, dacă nu le-ai văzut până acum, îți explicăm noi! Sunt mini-imaginile care apar deasupra campionului când apeși Ctrl+6, sau cel puțin așa au apărut până acum în joc. Într-un articol de pe site-ul Nexus, Producătorul Alex “Tim Teemo” Kovalenko ne dezvăluie mai mult despre ele și despre parcursul lor, de la idee la realizare:

Emoteurile de până acum

Până în prezent, emoteurile au apărut în timpul evenimentelor (Snowdown, Worlds etc.). Acestea au avut câteva limitări pe care vor să le rezolve:

  • Puteau fi folosite doar un anumit timp sau pe parcursul unui anumit eveniment
  • Puteau fi folosite doar cu o iconiță echipată
  • Puteai folosi doar una în acelasi meci

Unul dintre obstacolele cele mai mari a fost să își dea seama ce vor emoteurile să transmită. Au avut multe discuții să se decidă dacă emoteurile sunt un mod de exprimare sau comunicare.

Pentru ei, un mod de comunicare implică dorința asupra unei acțiuni; comunică ceva legat de joc. De exemplu “hai baron” sau “dați în turn”. Ei definesc expresivitatea ca fiind separată de asta; este emoția momentului. Într-un final, au decis că pingurile sunt modul potrivit de comunicare, iar emoteurile ar trebui să rămână la expresivitate.

Prima versiune de emoteuri au fost embleme, ca acestea:prima versiune de emotesCare arătau bine, dar nu aveau nici pe departe atât de multă expresivitate ca acestea:

a doua versiune de emotesAceasta a fost prima versiune care chiar se simțea că schimbă modul în care jucăm LoL. Dar reducerea tuturor campionilor la forma de cerc nu aduce mereu rezultate bune, așa că au căutat ceva mai bun. Au ajuns la un stil care arată cam așa:

versiunea finala a emoteurilorAceastă ultimă iterație le-a plăcut cel mai mult lui Kovalenko și colegilor săi.. Emote-urile sunt mult mai expresive și păstrează identitate campionilor. Fapt care le-a dat idei pentru emote-uri mai amuzante și mai fantastice, fără să fie legate de campioni.

Această descoperire i-a ajutat să distingă mai bine ținta pentru aceste emoticoane: să ofere jucătorilor un mod instantaneu de a se exprima în joc. Emoteurile acestea vor fi accesate în joc printr-o rotiță (ca cea de pinguri), care îi va lăsa jucătorii să aleagă dintr-o selecție de cinci, pe parcursul unui meci…

Emote-urile pot fi schimbate între meciuri, dintr-o pagină nouă, Emotes, în “Collection”. În curând, opțiunea va fi valabilă și în timpul selectării campionului.

Ce urmează

Emote-urile sunt acum gata pentru PBE, fiind atent monitorizate până ajung pe serverul live.

Ce vor să obțină

  1. Cel mai important scop este ca jucătorii să aibă un mod pentru a exprima instantaneu o gamă variată de emoții; dacă joci Blitz, ar trebui să poți să arăți cum te simți după un hook bestial, ori un hook ratat, ori când pasiva de pe ultimată fură farmul ADC-ului.
  2. Emote-urile ar trebui să amplifice momentele importante ale jocului. Furtul unui baron, pentauri, curse din bază, escape-uri la limită, outplay-uri incredibile — emoteurile ar trebui să fie semnul exclamării în momentele importante din League. După penta-ul tău, toți ochii sunt pe tine, și ar trebui să fie alegerea ta dacă stai calm și te bucuri de faimă sau urli.
  3. Trebuie să meargă! Acestea sunt lucruri relativ noi în League, cu sisteme noi în spatele lor, așa că vor fi monitorizate atent pentru eventuale buguri sau nereguli.

Ce vor să evite

  1. Nu vor să fie prea tilting. Din moment ce emote-urile sunt menite expresivității largi, este ușor de imaginat ce BM poate să producă. Speranța lor este că emoticoanele încurajează „certurile” menite să producă râsete, nu chatul supărător care poate să apară uneori. O să implementeze un sistem care ar trebui să detecteze spam-ul și să le restricționeze pentru puțin timp; similar cu sistemul deja pus în practică pentru pinguri. O să se asigure de asemenea că nu poți vedea emote-uri de la un jucător căruia i-ai dat mute.
  2. Nu vor ca emoticoanele să încurce gameplay-ul. Nu pot să compromită claritatea jocului, așa că și-au imaginat cum ar arăta dacă o echipă întreagă ar spama emote-urile într-un teamfight și cât de mult i-ar distrage. Pentru a preveni asta, emote-urile se vor „sparge” și vor intra în cooldown dacă primești damage.

Dacă totul merge bine, emote-urile ar trebui să fie în joc până la sfârșitul anului. La lansare, vor putea fi cumpărate din magazin; până se va găsi un mod cum să le integreze cel mai bine în sistemul de loot. Echipa Riot de asemenea este entuziasmată să le lanseze, și încurajează feedback-ul pe tema acestora.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here