Patchul 7.15 este unul dintre patchurile pentru Campionatul Mondial care se apropie și, odată cu el, balansarea campionilor prea buni din scena competitivă; astfel, în acest patch există schimbări la 25 de campioni diferiți.

Campioni:

Urgot:

Cu venirea noului patch acesta primește un rework complet. Pentru informații despre conținutul acestui rework:

Dezvăluirea campionului |  Poveste | Spotlight


Akali:

Crește rația de ability power pe pasivă și scade cooldownul pe W

Pasivă – Discipline gemene

        Raport: 0,65 ability power ⇒ 0,75 ability power

W – Mantie crepusculară

       Cooldown: 20 secunde ⇒ 18 secunde

Azir:

Soldații dau damage mai mult

W – Reînsuflețire!

       Damage-ul soldaților: 50-170 (la nivelurile 1-18) ⇒ 50-195 (la nivelurile 1-18)

Cho’gath

Scade Damage-ul de bază, cât și cel procentual de pe E

De la reworkul pe E, Cho’gath a excelat prea mult în rolul de jungler; așa ca o parte din damage-ul de pe E va fi redus.

E – Țepușe vorpale

      Damage: 20/35/50/65/80 ⇒ 20/30/40/50/60
      Procentaj hp: 4% din viața maximă a țintei ⇒ 3% din viața maximă a țintei

Dr. Mundo:

E-ul oferă rezistență procentuală bonus contra damage-ului magic

Trebuie verificat cooldownul la care se aplică stackurile de magic resist. Teoretic cu W pornit care iți consumă constant hp poți stacka repede E-ul. 

E – Masochism

       Efect Nou: Când suferă magic damage sau plătește un cost de viață, Dr. Mundo își crește magic resistul cu 2% (se cumulează de 3/6/9/12/15 ori)

Ekko:

Cooldownul pe E redus early, egalându-se la nivelul maxim al abilității.

E – Salt în timp

       Cooldown: 11/10/9/8/7 secunde ⇒ 9/8,5/8/7,5/7 secunde

Elise:

Scade damageul de bază

Deși acest nerf nu este îndeajuns pentru a-i distruge presiunea early, îi va afecta clearul la primele nivele.

Atribute de bază

      Damage din basic attack:50,5 ⇒ 47

Ezreal:

Cooldownul pe Q redus early, egalându-se la nivelul maxim al abilității.
Mai mult un buff pe AP Ezreal din cauza maxării Q-ului ultimul; Este ok si pe AD Ezreal early game, dar Q-ul fiind maxat primul nu se va simți diferenta prea mult.

Q – Lovitură mistică

      Cooldown: 6,5/6/5,5/5/4,5 secunde⇒ 5,5/5,25/5/4,75/4,5 secunde

Gangplank:

Damage-ul pe pasivă crește cu 15.

Cu venirea metaului de lethality, Gangplank nu reușea să treacă de early game, dar cu bufful acesta, și nerful pe lethality va reveni în top lane.

Pasivă – Proba focului

      Damage: 30-200 (la nivelurile 1-18) ⇒ 45-215 (la nivelurile 1-18)

Gragas:

Scade viteza de atac de bază. Cooldownul ultimatei scade la nivelele early

Atribute de bază

      Viteză de atac de bază: 0,651 ⇒ 0,625

R – Butoi exploziv

      Cooldown: 100/90/80 secunde ⇒ 120/100/80 secunde

Irelia:

 Cooldownul ultimatei scade la primele niveluri.

R – Transcendență

     Cooldown: 110/85/60 secunde⇒ 100/80/60 secunde

Jinx:

Cooldownul pe W scade:

W – Zap!

     Cooldown: 10/9/8/7/6 secunde ⇒ 8/7/6/5/4 secunde

Kayn:

Crește rația de attack damage pe R

Încă de la release, forma de darkin era mereu cea mai bună alegere din cauza damageului inferior al formei de asasin (care primește buff patchul acesta)

R – Invazia umbrelor

     Raport: 1,1 attack damage bonus ⇒ 1,5 attack damage bonus (forma darkin pierde acest raport și primește un raport în funcție de viața maximă a inamicilor, așa că este neafectată)

Lissandra:

Crește damage-ul de bază si mana pe nivel

Atribute de bază:

       Daune din atac de bază: 50,536⇒ 53
       Mana pe nivel: 50⇒ 60

Lux:

Cooldown redus pe Q. W-ul dă shield bonus la reaplicare.

Q – Capcană de lumină

       Cooldown: 15/14/13/12/11 secunde ⇒ 13/12,5/12/11,5/11 secunde

W – Barieră prismatică

       Efect Nou: Dacă un aliat primește un scut din ”Bariera prismatică” când bagheta se îndepărtează de Lux, scutul se dublează la întoarcerea baghetei.

Nami:

Scade cooldownul pe Q cu 2 secunde pe fiecare rank al abilității.

Q – Închisoare acvatică

       Cooldown: 14/13/12/11/10 secunde ⇒ 12/11/10/9/8 secunde

Nasus:

E-ul scade armura procentual. Ultimata reduce cooldownul pe Q cu 50%.

E – Focul demonilor

       Reducerea armurii: 15/20/25/30/35 reducere fixă a armurii ⇒ 15/20/25/30/35 reducere procentuală a armurii

R – Furia nisipurilor

       Efect Nou: Cât timp Nasus e în R, cooldownul Q-ului scade cu 50%

Nautilus:

Q-ul dă bonus damage early. Ultimata are cooldown redus early

Q – Linie de dragare

       Damage: 60/105/150/195/240 ⇒ 80/120/160/200/240
R – Grenadă submarină
       Cooldown: 140/110/80 secunde ⇒ 120/100/80 secunde

Shyvana:

E-ul crește acum în funcție de attack damageul total. Crește armura de bază.

Atribute de bază

       Armură de bază: 27,6 ⇒ 29

E – Suflare de foc

       Nou raport proiectile: 0,3 daune din attack damage
       Nou raport pe pământ: 0,1 daune din attack damage per declanșare
       Daune de bază la impact în forma de dragon: 100-200 (la nivelurile 1-18) ⇒ 100-160 (la nivelurile 1-18)

Singed:

Particule pe Q mai clare.

Q – Dâră de otravă

       Claritatea ”Dârei de otravă” a fost ajustată pentru modul acromatic și pentru diferite skin-uri. Efectele vizuale ale ”Dârei de otravă” ale lui Riot Singed își schimbă acum culoarea așa cum ar trebui la activarea modului acromatic.

R – Poțiunea nebuniei

       Efect Nou: Singed primește acum atributele instantaneu, fără să mai trebuiască să aștepte uneori până la 0,25 secunde.

Sivir:

Damage crescut pe Q cu 30 la toate nivelurile.

Q-ul lui Sivir este dus-întors, ceea ce înseamnă ca poate da pana la 60 bonus damage la lvl 1 din acest buff, ceea ce, s-ar putea să fie fix de ce avea nevoie să revină în meta.

Q – Bumerang în cruce

       Damage: 25/45/65/85/105 ⇒ 55/75/95/115/135

Twisted Fate:

Viteza de mișcare crescută.

Atribute de bază

       Viteza de mișcare: 330 ⇒ 335

Xerath:

W-ul încetinește mai mult. R-ul dă mai mult damage.

E – Ochiul distrugerii

       Slow: 10% ⇒ 25% (încetinirea din zona din mijloc rămâne neschimbată, la 60/65/70/75/80%)

R – Ritual ezoteric

       Damage: 200/230/260 ⇒ 200/240/280 (nu uitați: Xerath primește mai multe cumuluri per nivel)

Zac:

Q: Cooldown și cost crescut. W-ul dă damage redus.

Q – Lovituri elastice

Cost: 4% ⇒ 8% din viața actuală
       Cooldown: 12/11/10/9/8 secunde ⇒ 13/12/11/10/9 secunde

W – Materie instabilă

       Damage: 30/45/60/75/90 ⇒ 15/30/45/60/75

Ziggs:

Cooldown pe W redus.

W – Pachet de explozibil

       Cooldown: 26/24/22/20/18 secunde ⇒ 24/21/18/15/12 secunde

Items:

Adaptive Helm:

Reducerea damageului crește.

       Damage redus: din folosiri repetate ale unei vrăji sau ale unui efect sunt reduse cu 15% ⇒ 20%

Duskblade of Draktharr:

Damage scăzut. încetinirea pentru campionii ranged scoasă.

Damageul inițial în patchul 7.14: 105-360 (la nivelurile 1-18)
Damageul după hot-fixul 7.14: 55-360 (la nivelurile 1-18)
Damageul din patchul 7.15: 65-320 (la nivelurile 1-18) pentru campionii melee și 45-300 (la nivelurile 1-18) pentru campionii care atacă la distanță
Declanșările pasivei de către campionii ranged nu mai încetinesc ținta.

Knight’s Vow

HP redus.

Health: 400 ⇒ 350


Skinuri care vor apărea in 7.15:

Omega Squad Fizz:

Omega Squad Tristana:

Omega Squad Twitch:

Omega Squad Veigar:

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here